7 years of social media service bij KLM Cygnific

20/09/2017

Op woensdag 20 september 2017 ben je van harte welkom op het hoofdkantoor van Cygnific te Amsterdam. Cygnific is het grootste Sales & Service Center van Air France KLM en Delta Airlines. Tijdens dit bedrijfsbezoek krijgen we onder leiding van Commercieel Directeur Nick van Straten (19880179) en Departmental Manager Social Media Diego Anriquez een kijkje in de keuken en staan we stil bij de strategische keuzes op gebied van Social Media van KLM, de uitvoering ervan door Cygnific, inclusief een live-demo!

Het is inmiddels zeven jaar na het uitbarsten van de Eyjafjallajökull-vulkaan en sindsdien heeft webcare zich ontwikkeld tot een volwaardig instrument om de reiziger te woord te staan, waarbij ook artificial intelligence een rol is gaan spelen. Cygnific is met een ‘spanwijdte’ van 24 landen en 14 talen,onder andere verantwoordelijk voor het bekende 020 – 4 747 747 nummer voor telefonische reserveringen, Customised Services,& Customer Care, Business to Trade (reisagenten), AIR FRANCE KLM’s loyalty programma Flying Blue en KLM’s Social Media Servicing. De posts van het webcare team worden regelmatig vermeld op ‘De beste social media’. Cygnifics missie? ‘We help travellers on a delightful journey’. Voor meer informatie, kijk op: http://cygnific.com

Programma:

18.00-18:30: Ontvangst met fingerfood & drinks

18.30-21.00: Presentatie KLM strategie social media, Presentatie Cygnific & live-demo

21.00 : Borrel
 

Aanmelden kan via het Nyenrode-portal of stuur een mail naar marcom@nyenrodealumni.nl met je naam, e-mailadres en mobiele nummer. Introducees kunnen alleen per mail aangemeld worden. Er is slechts ruimte voor 50 personen, dus wees er snel bij!

Tot dan!

Hartelijke groet,

Bestuur Kring Marketing & Digital

Start evenement: 
20 sep 2017 - 18:00
Locatie: 
KLM Cygnific
Molenwerf 20
1014 Amsterdam
Nederland
Kosten
Lid: 
20.00 EUR
Niet-lid: 
30.00 EUR
Student: 
20.00 EUR